Bir Tek Sensin, Sen

Bir Tek Sensin, Sen

geceleri ağlayarak
yattığımı söyleyemediğim sen,
özü beni bir beşik kadar yoran.
benim yüzümden uyumadığını
bana söylemeyen sen:
bu hasreti gidermezsek
nice olur halimiz?

sevenlere bir baksana,
itiraf etmeye başlar başlamaz
nasıl da yalan söylerler.

sensin yalnızlığımın tek sebebi. tek seni karıştırabilirim.
bir süre sensin o, sonra yine uğultu
ya da iz bırakmayan bir koku.
ah, kaybettim hepsini kollarımda,
bir tek sensin, sen, tekrar tekrar doğan:
sana hiç bir zaman sarılamadığımdan, vazgeçemiyorum senden.

Rainer Maria Rilke
Çeviren : Gülbahar Kültür

Published in: on Aralık 17, 2009 at 12:07 pm  Yorum Yapın  
Tags: , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://eranyu.wordpress.com/2009/12/17/bir-tek-sensin-sen/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Bir Cevap Yazın

