Rabb’e Merhaba

Merhaba Rabbim;

Sığınacak sen varsın. Yine sıkıntılar içerisinde seninle konuşmaktayım. Beni neden hep zorluklarla sınadığını çözmeye çalıştığım bir gecenin içindeyim. Yine aynı cevap. Herşeyin sorumlusu kendi içimde. Ama sana bağlılığım o kadar yüksek ki senin yardımının geleceği günü sabırsızlıkla bekliyorum. Ama sabretmem gerekir değil mi? Bu da bir sınav ve daha önce defalarca geçtiğim bu sınavdan tekrar geçeceğim. Çünkü ben senin kulunum. Senin dünyadaki temsilcin ve yansımanınım.

 Rabbim şükürler olsun sana. Rabbim sana inanmak bana haz vermekte. Ve Rabbim senden korkmaktayım. Senin emirlerini gerçekleştirmediğim için seninle konuştuğum için kendimden utanmaktayım. Ama Rabbim sen affedicisin. Sen yol göstericisin. Sen ummadığım an yardım edenimsin. Sen yalnızlıklarımda beni yalnız bırakmayansın. Şükürler olsun sana Rabbim. Kulluğum senin varlığından ötürü. Ve ben senle varım. Ben ben isem sen olduğundan.

Rabbim yardım et. Her zaman her yerde bana yol göster. Korkularımı benden al, bir senden korkayım. Dünyanın amansız mücadelesi korkutmasın beni. Ve hep senden korkayım. Esirge beni. Kolla beni. Yok sayma. Dayanamam. Yapamam. İçimde sensizliği hissedersem ölürüm.

Gecenin ürpertisi yok artık bedenimde. Doğruyu paylaştığım bir sensin. Sıkılmadan beni anlatabildiğim bir sen. Yapay yörüngesinde gezindiğim dünyanın tek gerçeği sensin. Sana öyle ihtiyacım var ki kopartma kendini benden. Ey Rabbim bağışla beni. Yaptıklarım yapacaklarım her türlü hata karşısında affet. Beni lanetlilerden uzaklara at. Savur beni azap içinde olanlardan öteye. Bir sen kal yanımda. Bir de sevdiğim insanlar. Tut ellerimden. Yarınlarıma umut ver. Kalbimi okşa. Beni sakın ama sakın yalnız bırakma. Sensiz bırakma. Korkmuyorum geleceğimden çünkü seni seviyorum. Sana bağlıyım. Sana tutsağım. Rabbim beni sevdiğin kullarından say. Yanlışlıklarıma karşı beni güçlü kıl. Yakarışlarıma bir ümit ol. Yıkımlarım yeni başlangıçlarım olsun. Sana andım olsun attığım her adım. Sana ulaştığım her an sana bağlılığım artsın. Ve sev beni. Rabbim affet beni.

 Rabbim her doğan yeni güne yeni ışıltılar serp. Ve sakın beni unutma. Beni lanetleme. Beni affet. Beni bağışla. Sana kulluk etme şerefini bana verdiğin için şükürler olsun sana. Şükrümle sabrımla sana inanıyorum. Rabbim her daim bana yardım et. Sensiz bu sanal dünyada çıplağım. Onursuzum. Beni senden ayırma…

Published in: on Haziran 11, 2007 at 12:32 am  Yorum Yapın  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://eranyu.wordpress.com/2007/06/11/rabbe-merhaba/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Bir Cevap Yazın

