Sen Olmak İstiyorum

Sen Olmak İstiyorum

“ICH WİLL DU SEIN”

sessiz rüyalar görmek istiyorum
ve onların zarif parlaklığıyla
odamı kabule süslemek istiyorum

ellerinin ellerim
ve saçlarımın üstünde olan duasını
geceme götürmek istiyorum

insanlarla konuşmak istemiyorum
böylece sözlerinin yankısını
(ki o bir sır gibi beni titretir ve sesi varlıklı kılar)
kaybetmeyeceğim

ve akşam güneşinden sonra
hiç bir ışıkta
daha fazla görmek istemiyorum
gözlerinin ateşinde tutuşan
binlerce sessiz kurban için

içinde kabarmak istiyorum
bir çocuk duası gibi
sevinçle bağırılan sabahta
bir fişek gibi
en yalnız yıldızda

ben
sen olmak istiyorum

Rainer Maria Rilke
Çeviren: Turuncu

Published in: on Aralık 17, 2009 at 4:40 pm  Yorum Yapın  
Tags: , , ,

The URI to TrackBack this entry is: http://eranyu.wordpress.com/2009/12/17/sen-olmak-istiyorum/trackback/

Bu yazıya yapılan yorumlar için RSS beslemeleri.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

